טיפים לבחירת טכנאי דודי שמש מקצועי

בפורטל טופ דודים ניתן למצוא טכנאי המבצע התקנת דודי שמש באופן מקצועי, מהיר, קל ופשוט. הטכנאי מגיע אליכם ומבצע החלפה של הדוד הישן בדוד חדש (כולל פינוי הדוד משטח הגג). לעיתים אין צורך בהחלפת דוד, לאחר בדיקה והערכה ותוך התייעצות עם הלקוח תתקבל החלטת פעולה.

קודם כל בודקים

אם הגעתו של הטכנאי אל גג ביתכם הוא מבצע הערכת מצב ראשונית: האם ניתן לתקן את הדוד קיים או שאין ברירה וחייבים להתקין דוד חדש. האם קולטי השמש הנוכחיים במצב טוב או פגומים (שבורים, דולפים, חלודים/רקובים וכו'). במידה שיותקן דוד חדש, הרי שהוא יכלול מפרט לפי דרישות הלקוח מחד ולפי ההתאמה האופטימאלית לצורכי הלקוח (בכמה נפשות מדובר – לחישוב גודל הדוד וכמויות הקולטים).

לא מחליפים ללא סיבה

במצב שבו אין צורך להחליף את הדוד הישן בחדש יבוצע תיקון בלבד. תיקון דוד שמש יכול לכלול גורמים שונים כגון: תיקון תקלה בגוף החימום, החלפת גוף החימום, ניקוי אבנית שהצטברה, החלפת צינורות, איטום נזילות וכדומה. כמו כן לעיתים יתכן כי הדוד תקין ורק הקולטים פגומים.

התקנת דודים וקולטי שמש תהליך ההתקנה

התהליך הוא למקצוענים בלבד! לעיתים אין בבניין מעלית או דרכי גישה נאותה של דוד גדול וקולטי שמש אל הגג. במקרים כאלו יועלה הדוד והקולטים אל הגג על ידי חבלים, דבר המצריך כוח פיזי רב. לאחר שדוד השמש והקולטים על הגג יש לפרק את כל ההרכבה של דוד השמש והקולטים הישנים ולהציב את החדשים. בכיוון הנכון ובזווית הנכונה.

גדלים ואחראיות

הדוודים מגיעים בגדלים של 60 ליטרים ומעלה עד ל-300 ליטרים. כל הדוודים המותקנים מגיעים עם אחראיות יצרן מקורית.

אל תהיו פראיירים, חשוב לבצע השוואת מחירים

בכל הנוגע אל דודי שמש, ישנם טכנאים רבים וחברות רבות אשר מייצרות דודי שמש למינהם, כך שבמדיה ואתם הולכים לרכוש דוד חדש, בצעו השוואת מחירים בין החברות הקיימות בשוק, בכך תוכלו לחסוך עד מאות שקלים, לקבל מוצר איכותי וכמובן אל תשכחו לבדוק האם זה כולל אחריות!

מה זה טופ דודים?

טופ דודים הינה חברת דודי שמש אשר מאגדת מגוון רחב של חברות הפועלות בכל רחבי הארץ ומייצרות דודי שמש וכמובן גם בעלות שירותים של טכנאים, לצורכי תיקון, התקנה או החלפה של דודי שמש, אנו דואגים לספק מחיר זול וכמה הצעות מחיר כך שלא תצטרכו להמשיך לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות, טופ דודים היא הפתרון המשולם בעבורך להזמנת טכנאי דודים, רוצה להזמין טכנאי דודי שמש מחברת טופ דודים ואנו מבטיחים שלא תתאכזב.

כמה מילים לסיכום.

בכל הנוגע אל דודי שמש, חשוב לוודא שיש לכם אחריות, לבדוק היטב את החברה ומומלץ להזמין ממקור אמין ואיכותי, אל תמהרו להחליף את הדוד הישן במידה וניתן לתקן אותו בעלות זניחה, בצעו השוואת מחירים – זה חשוב!

Rate this post